38,000 Pelatih Akan Menghadiri Sesi Pertama PLKN Tahun 2010

………………………………………………………………………………………..………..

Untuk maklumat Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) yang penting dan terbaru,  sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=31

dan

http://www.bumigemilang.com/

………………………………………………………………………………………..………..

38,000 Pelatih Akan Menghadiri Sesi Pertama PLKN Tahun 2010

Pada tahun 2010, 38,000 pelatih PLKN akan menghadiri sesi pertama pada Januari, 42,000 untuk sesi kedua pada Mac dan 40,000 bagi sesi ketiga pada Jun.

Selain itu, 26,000 yang lain yang telah menangguhkan latihan mereka, akan menyertai sesi latihan ini pada tahun 2010 yang akan dibahagi-bahagikan kepada tiga sesi.

(Sumber : Bernama)

* * * * Untuk Post Baru dan Informasi Terkini, Sila Klik :

http://www.bumigemilang.com/

******************************************************


This entry was posted in Khidmat Negara / PLKN and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to 38,000 Pelatih Akan Menghadiri Sesi Pertama PLKN Tahun 2010

  1. m. anni says:

    saya dah download borang rayuan..
    saya dah pos 2 kali..
    saya harap pihak JKLN..
    memeperkenankan rayuan saya..
    (920710-12-6903)..
    TOLONG yew tuan puan..!!
    trima kasih!

  2. kiki says:

    bila baru akan tahu la??laman web sering tak boleh layar!!!sangat pekcek!

  3. nightstar16 says:

    minta tanya ya…saya ditempatkan dalam kumpulan 2/3 plkn tapi ingin menyertai kump 1…kerana saya paling mungkin sertai kolej untuk intake mac…takut kalau pergi kump 2 atau 3 akan ganggu pelajaran…intake jun pulak tidak menawarkan subjek yang saya ingini…maklumlah kolej akan lebih intensif berbanding s.menengah…apakah yang patut saya buat?

  4. muhd syafiq rusli says:

    wei..aq nk pggiln tame ..malg suggh..tut……………….

  5. amza says:

    camne nak semak kem plkn??

  6. ariana says:

    salam……tnya leh tak…?ktowg x nak kmplan 2 n 3….mklumla kt owg nk apply form 6…..thank u….

  7. yanilyni says:

    macam mane nak cek kumpulan yg pegi plkn

  8. idora says:

    aq x dpt kump 1…nanti confem kene postpone

  9. putera says:

    kalau rasa tak dapat lari tu awal2 lah try kat rumah jangan pulak merangkak nanti,,,,, apa lah lu nak check plkn pergilah kaunter pertanyaan????

  10. DYLA says:

    Nape aq dapt PLKN?????x gune btoi ar!!!!!!!!
    ley x if kte x nak gi PLKN,but diganti gan org laen??

  11. dyla says:

    x nk g plkn!!!!
    ley x diganti gan orang laen???

  12. yaya says:

    aq pn xnk pg plkn jgk..xbest lar..tp nk wt cmne,pg je lar..

  13. ifa says:

    sy nk mhon ryuan kemasukan plkn larh..
    cmne eak nk wt ryuan???

  14. orang says:

    SAYA MESTI TIDAK PERGI~~~!!! TERIMA KASIH !!!!!!!!

  15. orang says:

    SAYA MAU BATAL PLKN ~~~~

Leave a Reply

