Semakan Kemasukan Tingkatan Satu Dan Tingkatan Empat MRSM Tahun 2010

………………………………………………………………………………………..………..

Untuk maklumat MRSM yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=23

dan

http://www.bumigemilang.com/

………………………………………………………………………………………..………..

Untuk maklumat Tingkatan 1 yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=43

………………………………………………………………………………………..………..

Untuk maklumat Tingkatan 4 yang lain, sila klik :

http://www.bumigemilang.com/?cat=44

………………………………………………………………………………………..………..

Semakan Kemasukan Tingkatan Satu Dan Tingkatan Empat MRSM Tahun 2010

Semakan kemasukan tingkatan satu dan empat MRSM 2010 boleh dibuat pada minggu terakhir Januari ini dan surat akan dihantar kepada yang berjaya.

Tarikh pendaftaran pelajar baru MRSM ialah pada 17 Februari dan 18 Januari bagi Program Ulul Albab.

Program Pendidikan Integrasi Sains Tulen bersama aliran agama termasuk Tahfiz al-Quran akan diperkenalkan di MRSM Gemencheh selepas MRSM Kota Putra.

(Sumber :  Utusan Malaysia)

* * * * Untuk Post Baru dan Informasi Terkini, Sila Klik :

http://www.bumigemilang.com/

******************************************************


This entry was posted in MRSM, Tingkatan 1, Tingkatan 4 and tagged , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Semakan Kemasukan Tingkatan Satu Dan Tingkatan Empat MRSM Tahun 2010

  1. smart says:

    apasal lambat sngt nak kluar keputusan kemasukan tu!!!

  2. restu says:

    nak tahu bila program ulul albab nak panggil?

  3. Durga says:

    macam mane nak mohon untuk tingkatan mrsm ????

  4. Durga says:

    macam mane nak mohon untuk masuk tingkatan 4 di mrsm bagi sesi 2010???

  5. sabar .. says:

    asal lmbt sgt na taw kputusan ek ?
    ta tahan lame lame kt skola ptg , huh. .
    kalau bley cpt skit ea ? ?
    tqvm.!
    salam..

  6. zainuddin says:

    Masa taklimat sebelum sessi temuduga (21-23 Dis 09) Program Ulul Albab diberitahu keputusan akan keluar sebelum akhir tahun 2009.

    Ni dah 7 Jan 2010. Mcm mana ni MARA? Lambat sangat orang jadi MARAH…!!!! Pendaftaran pada 18 Jan 2010, tinggal lagi 11 hari saja. Mcm mana Melayu nak maju kalau MARA x tunjukan contoh yg baik!!!

    Penat dah surf website MARA & MRSM hari2, tapi xde jawapan…..

  7. tira says:

    bla keputusan kemasukan pljar ni ??? lmbt sgt .. sy xnk tggu lma2 kt skolah lma ..

  8. WAWA says:

    Ok thanks for the info =)

  9. muhamd naseh says:

    assalamualaikum
    ramai rakyat malaysia ni suka marah-marah dan menyalahkan org lain..cari je alternatif lain kalau surat panggilan tak dapat. call ker..pergi pejabat ker..sekolah dulu kat manap-mana. lepas tu tukar la ke ulul albab..saya pun tunggu jawapan juga..cari juga dlm internet..hampa juga..tapi sabar…tak de rezki agaknya..
    selamat bersabar .

  10. Naezah says:

    bleh join x????

  11. wanted-mrsm says:

    keputusan tuk kemasukan ke-2 dah kuar lom???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s